In simple terms: ROCKITPLAY starts a video game after the first level is downloaded allowing players to start playing the game while all other levels are downloaded progressively in the background. In practice, it is a lot more complicated, because games access data in various ways.
Using machine learning algorithms, ROCKITPLAY determines how each game accesses data. ROCKITPLAY intelligently queues and prioritizes that data for delivery to the user runtime ensuring that the gamer can play seamlessly. Actual user gameplay behavior is taken into account so that ROCKITPLAY can assemble data optimally for fast game start.
(Quelle: https://www.dacslabs.com/home/product/#how)
Sorry. Dieses Unternehmen hat noch keine Esport History hinterlegt. Dein Unternehmen? Hier kannst du deine History nachtragen. Hier klicken!
Excellent0%
Very good0%
Good0%
Fair0%
Poor0%
Name | ROCKITPLAY FastStart |
Branche | Internet und Telekommunikation |
Mitarbeiter | 11 - 50 Mitarbeiter |
Land | Deutschland |
Bundesland | Nordrhein-Westfalen |
Aktiv im Esport | seit 10 Jahren |
Webseite | zur Webseite |
Zuletzt aktual. | 1.Dez.2022 |
Sponsoring | Offen |
There are no results matching your search.
ResetWir von EsportConnect wollen unseren Beitrag zur nachhaltigen Entwicklung des Esports beitragen, indem wir durch gebündelte Transparenz und Sichtbarkeit einen Überblick über den Esport im DACH-Raum geben.